onsdag 12 juni 2013

smuts

Helnöjd men med en lite otäck bismak i munnen: är, en dryg vecka innan det skall hållas, klar med mitt paper om Mannen från Mallorca och Call Girl. Nja, det behöver säkert lite putsning, men det har en början, en mitt och ett slut och är precis lagom långt. Jag har också påbörjat en powerpointpresentation och det är den som lämnat eftersmaken. Vid mina googlingar efter bilder på de inblandade personerna, har jag ramlat in på riktiga smutskastningssidor. Jag tänker inte länka.

Fem år av porrforskning och jag har aldrig känt mig så solkig som jag gör nu. Hu.

3 kommentarer:

  1. Hej! Kommer man att kunna läsa ditt paper någonstans? Låter mycket intressant.

    SvaraRadera
  2. Som paper betraktat var det inte så lyckat: historien är så komplicerad så alla tjugo minutrar fick gå åt till att förklara... MEN förhoppningsvis skall det bli ett kapitel i en antologi jag skall medverka i och då blir det både längre och förhoppningsvis lite mer, tja, bearbetat. Jag kan hålla dig uppdaterad!

    SvaraRadera
  3. Oh, spännande! Ja, håll mig hemskt gärna uppdaterad - och lycka till med skrivandet!

    SvaraRadera