söndag 1 januari 2012

Nytt år, nytt jobb

Och så var det 2012. Weird. I dag börjar jag formellt på mitt nya jobb. Informellt kommer det att vara en massa överlappningar -- inte minst eftersom jag skall undervisa på kursen Sexualitet i ord och bild. På nyårsfesten i går pratade vi om det bästa och det sämsta med 2011 -- för mig var det mest omtumlande att jag fick den här forskarassistenttjänsten. Både jätteroligt och lite läskigt samtidigt. Både en chans rent jobbmässigt och ett upprivande av en situation som jag både kämpat för att få vara i och trivts väldigt bra i.

Men men... 2011 var ett bra år. Det sämsta var att jag inte kom med på SCMS-konferensen som skall vara i Boston i mars. Och om det är det sämsta som hänt 2011 skall jag vara tacksam.

Gott nytt år på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar