tisdag 31 maj 2011

hur det går...

Twilight-texterna kom från språkgranskaren i går!! Snyggt och prydligt i numrerade mail som vi började skicka ut i går och som skall fortsätta skickas ut i dag till de respektive bidragsförfattarna.

Utbildningsplanen är under behandling i diverse instanser -- i dag utbildningsnämnden.

Mitt kapitel i den där andra antologin (den som jag inte är redaktör för) fick en del konstruktiv kritik i förra veckan av mina kolleger och skall bearbetas i helgen, hade jag tänkt. Inlämning måndag.

Undervisningen är snart avslutad -- studenterna lämnar in sina uppsatser senast i morgon och i morgon är också sista tillfället på den kurs jag har varit ansvarig för.

Min poster för WAS konferensen är nästan klar. Jag behöver jobba lite med texten, men vad man skulle kunna kalla "designen" är färdig. Det var faktiskt jättekul att göra poster! Sheer fun, no pain.

Mitt paper till NECS-konferensen är ännu inte påbörjat men jag har bra koll på vad det skall handla om.

Och jag lär mig mer och mer om sexual space. Det känns som om jag har haft (på en liten skala) ett slags diskursivt och teoretiskt genombrott under våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar