tisdag 26 oktober 2010

swoosh

Saker kommer rusande mot mig som jag försöker fånga. Peer reviewing -- swoosh! Skriva 1500 ord om Mai Zetterling -- swoosh! Skriva informationsblad om sexologikurser -- swoosh! Planera möten -- swish! Korrekturläsning av bokkapitel -- swooosh! Skriva 3000 tkn om svensk porrfilm -- swish! Läsa försenade twilight-texter -- swoosh! Förbereda torsdagens föreläsning -- swoosh... (lite långsammare men dock...) Onsdagens föreläsning, fick jag precis reda på, är inställd vilket jag å ena sidan tycker är lite synd, å den andra är bra för det ger mig mer tid som jag såväl behöver just nu. Varje minut av arbetsdagen känns dyrbar.

Det jobbigaste är att det är mycket att hålla reda på just nu. Det bästa är att i princip allt är roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar