torsdag 17 juni 2010

snart klart, nyss påbörjat

Sommaren ropar därute, men jag är döv för dess rop (nåja, inte riktigt...) Indexposterna är listade och redo för den slutgiltiga sökningen av sidnummer. Är också supernyfiken på hur det har gått för formgivaren som skulle göra omslag, för han skulle sitta med det i dag och jag vill ju gärna se hur det blir.

Hade möte med min andra redaktörskollega om den nya antologin i förmiddags och vi kom långt, det kändes bra. Det kändes också alldeles enormt strukturerat, vilket också känns bra. Fast så känns det alltid när man börjar. Har också meckat en del med administration. Däremot har jag inte hunnit skriva på mitt gendered-space paper i dag alls. Men det är ju några dagar kvar tills det måste vara klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar