torsdag 10 juni 2010

joys of academic life

Ämnesgruppsdag i Särslöv med mina underbart trevliga kolleger i går. I dag: ansökning samt administrativt diverse. Fick kommentarer på min Moodysson-artikel och de var inte nådiga fast de försökte säga det på ett snällt sätt. Inser att jag måste lägga flera dagar på att skriva om den men att kommentarerna är väldigt vettiga och sannolikt också användbara. Känns lite surt men jag tyckte redan när jag skrev att texten inte blev bra. I vilket fall har jag inte riktigt tid att tänka på det just nu: måste skriva Istanbulpaper, bli klar med Swedish film och läsa artiklar till Film International. Samt skicka ut omdömen på C-uppsatserna.

Lustigt, just nu känns det som att jag kommer att hinna med. Hybris, antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar