onsdag 19 maj 2010

the pursuit of happyness

I dag har jag lämnat in ytterligare en jobbansökan. Har vid det här laget tappat räkningen. När jag fick postdoken räknade jag ut att det var typ min tjugonde ansökan som beviljades. Hoppas jag inte behöver söka tjugo jobb till innan det blir napp nästa gång...

Boken Regional Aesthetics kom häromdagen och jag fick den i handen i går. Den ser fin ut och när jag läste genom mitt bidrag -- den artikeln jag höll på med för evigheter sedan om Torsk på Tallinn, Buy Bye Beauty och Lilja 4-ever -- tänkte jag att jag inte behöver skämmas alltför mycket i alla fall.

Och i morgon skall jag alltså ha seminarium om "bra och dålig porr". Lite fånig rubrik kanske, men vi skall diskutera porrdebatten så bra och dålig i sammanhanget syftar inte på kvalitet utan på politik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar