fredag 20 november 2009

smygpremiär och 8mm

Mmm, jag och en kollega/vän var på smygpremiären av New Moon i går så i dag är jag helt otroligt seg. Det var nämligen en double feature som inleddes med Twilight, och New Moon började först efter midnatt vilket innebär att jag var hemma vid tresnåret i natt. Min kollega och jag drog nog upp åldersgenomsnittet rätt rejält tror jag, och mitt första intryck av publiken var att det var bara tjejer. När jag tittade närmare såg jag nog uppemot ett tiotal killar, så det var alltså inte helt könsexklusivt eller vad man skall kalla det.

Anyways, jag skriver gärna mer om mina intryck av New Moon och dess publik om ett par dagar, men nu måste jag färdigförbereda mig inför RFSU-temadagen i morgon i Stockholm. Dessutom börjar jag äntligen, äntligen (tack vare ett tips) få lite på fötterna vad gäller 8mm-producenter på sextio- och sjuttiotalen. Det kommer mer om det också så småningom.

Nu måste jag ta tag i den sista putsningen av morgondagens föredrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar