tisdag 13 oktober 2009

makeover

Tack vare en kompis från studenttiden ståtar nu bloggen med en tjusig header. Det är det bästa som hänt här på ett slag -- typ sedan Istanbul -- eftersom jag har varit alldeles för förkyld och tidspressad för att hinna blogga något vidare. Jag kämpar på med filmcensurartikeln som blir alltmer förvirrad och aggressiv ju längre jag håller på, och det helt i onödan eftersom censuren för vuxna tycks vara på väg bort. Men ju mer jag tänker på Studio S-debatten ("Behöver vi yttrandefrihet för sånt här?") och på att Twilight-filmen fick femtonårsgräns vilket då är sannolikt för tvåan, New Moon, också, desto mer irriterad blir jag.

Samtidigt skall artikeln från Istanbulkonferensen färdigställas. Det är inte mycket arbete som återstår, men vi fick några kommentarer från publiken och övriga panelen som kan vara väl värda att ta i beaktande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar