tisdag 24 mars 2009

gårdagen...

... var jätteintressant. Arktektur och stadsplanering anknyter definitivt till mitt projekt och jag lyckades snappa upp en hel del litteraturtips som kanske kan vara användbara. Min presentation gick helt OK men sedan var det en paneldiskussion där jag inte tyckte att jag riktigt lyckades formulera mina ståndpunkter på ett bra sätt. Samtidigt kan man ju inte bara sitta och vara tyst i en sådan panel och kanske är summan av delarna i en sådan situation viktigare för publiken än vad den enskilde säger. Ibland blir man lite för självupptagen och undrar hur JAG tar mig ut, när det i själva verket inte är huvudsaken.

Varje gång jag presenterar mitt projekt slås jag ändå av hur spännande jag tycker att det är. Det är väl i och för sig självupptaget om något, men samtidigt är det också så vansinnigt roligt att känna den där extrema entusiasmen över något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar